Retourneren

Op deze pagina vind je alle vragen over hoe u een product kan retourneren.

V1. Wat zijn de retourvoorwaarden?

 V2. Ik ben niet tevreden met het product of het voldoet niet aan mijn verwachtingen, hoe stuur ik dit terug?

U kunt het product terugsturen met het retourformulier die u kunt downloaden bij V4. Hierbij dient u het retourformulier mee te sturen in de doos. De kosten voor het terugzenden van uw pakketje zijn echter voor eigen rekening en deze worden niet vergoed. 

Uw retour kan geretourneerd worden naar het onderstaande adres:

Simistore.nl

Schiedamseweg Beneden 493 C

3028BP Rotterdam

Nederland

V3. Mijn product is defect (geleverd), hoe wordt dit opgelost?

Kijk bij Garantie of het probleem binnen de garantie valt. Indien dit het geval is of u het niet zeker weet, neem dan DIRECT contact op met de klantenservice en beschrijf uw probleem met het ordernummer. U krijgt binnen 2 dagen antwoord met een oplossing. 

V4. Waar kan ik het retourformulier downloaden?

U kunt het retourformulier hier downloaden: Retourformulier. Deze kunt u digitaal invullen en uitprinten.

V5. Hoelang duurt het voordat ik een reactie krijg over mijn retour?

Uw retour wordt binnen 14 dagen afgehandeld. Tijdens drukke feestdagen (Sinterklaas & Kerst) kan dit echter wat langer duren.

V6. Ik heb mijn artikelen geretourneerd, maar deze zijn niet aangekomen bij SimiStore wat nu?

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Simistore niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen. Bewaar daarom de Track & Tracé code (3S-nummer) goed, dit is uw enige bewijs.

* De Verzendkosten zijn voor eigen rekening *

V7. Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

Binnen 14 dagen krijgt u het volledige aankoopbedrag terug. Deze termijn gaat in op het moment dat u de producten terug stuurt.

V8. Hoe ziet de retourprocedure eruit?

Uw retour wordt afgeleverd bij ons magazijn. Zijn zullen uw retour in behandeling nemen en kijken wat er aan de hand is. Nadat er een gepast oplossing is, wordt uw order gebracht naar de klantenservice die uw retour verder afhandelt en de oplossing uitvoert.  

 V9. Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:

Scrol naar boven