Op deze pagina vind je alle vragen over hoe u een product kan retourneren.
V1. Wat zijn de retourvoorwaarden?
- U heeft na ontvangst van het artikel 30 dagen bedenktijd. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van de order.
- Het product is ongebruikt en in de originele verpakking.
- Wij willen u vragen om, indien mogelijk, een kopie van de pakbon & het retourformulier mee te sturen in de verpakking. Hiermee kunnen wij de retour sneller behandelen en hoeft u minder lang te wachten op de oplossing.
- De wettelijke uitzonderingen op het herroepingsrechts zijn van toepassing en zijn onderin deze pagina te vinden.
- Retour beleid
retourneringskosten zijn voor u eigen rekening.
U kunt uw retour aanmelden , door een mail te sturen naar : info@simistore.nl
Retouren kan doormiddel van 3 postzegels ( let op dit is op uw eigen risico )
Of doormiddel van een track & trace !
V2. Ik ben niet tevreden met het product of het voldoet niet aan mijn verwachtingen, hoe stuur ik dit terug?
U kunt het product terugsturen met het retourformulier die u kunt downloaden bij V4. Hierbij dient u het retourformulier mee te sturen in de doos. De kosten voor het terugzenden van uw pakketje zijn echter voor eigen rekening en deze worden niet vergoed.
Uw retour kan geretourneerd worden naar het onderstaande adres:
Simistore.nl
Schiedamseweg Beneden 493 C
3028BP Rotterdam
Nederland
V3. Mijn product is defect (geleverd), hoe wordt dit opgelost?
Kijk bij Garantie of het probleem binnen de garantie valt. Indien dit het geval is of u het niet zeker weet, neem dan DIRECT contact op met de klantenservice en beschrijf uw probleem met het ordernummer. U krijgt binnen 2 dagen antwoord met een oplossing.
V4. Waar kan ik het retourformulier downloaden?
U kunt het retourformulier hier downloaden: Retourformulier. Deze kunt u digitaal invullen en uitprinten.
V5. Hoelang duurt het voordat ik een reactie krijg over mijn retour?
Uw retour wordt binnen 14 dagen afgehandeld. Tijdens drukke feestdagen (Sinterklaas & Kerst) kan dit echter wat langer duren.
V6. Ik heb mijn artikelen geretourneerd, maar deze zijn niet aangekomen bij SimiStore wat nu?
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Simistore niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen. Bewaar daarom de Track & Tracé code (3S-nummer) goed, dit is uw enige bewijs.
* De Verzendkosten zijn voor eigen rekening *
V7. Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?
Binnen 14 dagen krijgt u het volledige aankoopbedrag terug. Deze termijn gaat in op het moment dat u de producten terug stuurt.
V8. Hoe ziet de retourprocedure eruit?
Uw retour wordt afgeleverd bij ons magazijn. Zijn zullen uw retour in behandeling nemen en kijken wat er aan de hand is. Nadat er een gepast oplossing is, wordt uw order gebracht naar de klantenservice die uw retour verder afhandelt en de oplossing uitvoert.
V9. Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
- Producten die snel bederven of die een beperkte houdbaarheid hebben.
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
- Producten die na levering door hun aard onherroepelijk zijn vermengd met andere zaken.
- Audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
- Volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn.